JellyPages.com

Friday 29 November 2013

mY NepHew Is gEttIng MarrY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Assalammualaikum w.b.t

Hai Kawan-kawan!!!

Nampak tak betapa stressnya saya dengan tajuk entry kali ini... Bukan sebab tak suka anak sedara saya yang sulong berkahwin.. Tapi... pasti ramai yang akan bising, bilalah maksu dia nak kahwin.... adoiaiiiiiii......

Apa-apa pon... Tahniah Aloy dan pasangannya Siti... welcome to Mali's Family.. hehehe...

bagai pinang di belah dua

Cakap pasal kahwin ni... saya mintak saya semua masyarakat paham.. bukanlah niat kami yang masih membujang ini untuk selamanya membujang...kami juga ingin mempunyai pasangan hidup yang boleh dikongsi suka dan suka.. namun apakan daya.. jodoh kami belum sampai...

bersama arwah ayah dan mak saya

Rasanya semua sedia maklum, bahawa Jodoh itu sudah tertulis di loh mahfuz.. kenapa masih mempersoalkan lambat atau cepatnya jodoh... Cubalah fahami hati kami (terasa seperti mewakili mereka yang masih bujang..hehehe) Bukanlah kami tidak berusaha mencari... kami juga punya keinginan untuk berkasih sayang.. Saya sendiri sedih melihat kawan-kawan semua sudah berkeluarga tapi saya masih sendiri... namun saya yakin dengan Janji Allah... akan datang suatu hari nanti jodoh untuk saya... Saya hanya mampu berdoa agar jodoh yang datang adalah jodoh yang terbaek untuk saya... 


bila terlihat gambar arwah ayah, lagi bertanbah sedih saya.. hanya saya anak perempuan yang arwah ayah tidak sempat untuk wali kan,...bukan rezeki saya.... tapi saya ada abang-abang yang boleh mewalikan saya...hmmm... mood ceria bertukar mendung pula.. hehehe.. tukar-tukar.... 

Ok lah aloy!!!! Congrats!!!! Siti juga.... Tahniah dan selamat mengharungi dunia baru ya.....
kami dengan bakal menantu sedara yang sulong

OK la kawan-kawan...hingga bertemu lagi di lain masa dan waktu... jadi akhir kalam... berhati-hati ketika memandu...jalanraya bukan litar lumba... pakailah tali pinggang keledar... ingatilah orang yang tersayang... anda mampu mengubahnya

No comments:

Post a Comment