JellyPages.com

Sunday 18 January 2015

wAhhhh... Its New Year!!! n lOng TimE nO sEEee....

Assalammualaikum w.b.t. n salam sejahtera.....

Hi kawan2... hihihihi...

Lama betul saya tinggalkan blog ni...
Sejak tukar kerja.. Tidak berkesempatan untuk menulis... Ikutkan hati... banyak yang saya nak share kan... but yet.. tidak berkesempatan pon nak bukak blogger ni.... huhuhu....

Bila masuk Tahun baru, semua tanya azam.. kan... so azam saya tahun n i nak turunkan berat badan dan tambah duit dalam bank.... hahahahaha... best tak?... tapi saya tahu... mesti banyak dugaan dan cabaran untuk saya capai cita-cita saya.. namun saya berikrar untuk kali ini, saya tisak akan mudah mengalah... saya berjanji kepada diri saya sendiri.. yang saya tidak akan berhenti mencuba...

Saya yakin dengan sokongan sepenuhnya dari bonda saya, dan bantuan penuh dari sahabat saya En Ayiep dan Pn Are... saya pasti saya mampu mengumpul RM1Juta dalam akaun bank saya dalam masa satu tahun sahaja..Doakan saya ya kawan-kawan... Jika berminat untuk mengumpul RM1Juta bersama saya bolehlah whatsapp saya di nombor 0133604082....

Untuk program mengurangkan berat badan pula, saya sedang fokus menjalankan Program Diet Atkins... So simple but yet so hard to do... kene keraskan hati.. determine kene tinggi... kena ada yang sentiasa support... im so lucky, kawan-kawan Office saya semua sangat memberi semangat. Sangat menjaga makan saya... Bonda lah yang sangat berbesar hati dengan Azam baru saya ini... Sanggup diet bersama saya... I Love U So Much Mak... Im so lucky... Ive been bless by Allah, that him gave me such a bless people around me so i can keep going n stay strong....

2014... its a rough year... tough one to beat... but its past... and it always be past... Ive moved on.... So hopefully this 2015 be nice to me... InsyaAllah... Bak kata superior saya.. Pray Hard Work Smart... Next Year hopefully my dream will come true...You'll see me thinner and richer!!!!!! hahahaha Finger cross!!!!!!

No comments:

Post a Comment